Kezdőlap Szolgáltatások Elérhetőségek Ajánlatkérés

Épületfeltüntetés

Új épület építése vagy meglévő épület – az ingatlan-nyilvántartásban változást eredményező – bővítése esetén épületfeltüntetési eljárás lefolytatása szükséges. Ennek eredményeként az újonnan létesített építmény vagy építmények bejegyzésre kerülnek az ingatlan-nyilvántartásba (tulajdoni lap), valamint feltüntetésre kerülnek a nyilvántartási térképen.

Az új jogszabályok értelmében 2013. január 1. óta a használatbavételi engedély kiadásához, a használatbavételi tudomásulvételi eljárás lefolytatásához, a 2016. január 1. napjától bevezetett egyszerű bejelentéssel létesíthető lakóépületek esetén a hatósági bizonyítvány kiadásához szükséges az illetékes járási földhivatal által záradékolt Változási vázrajz feltöltése az Országos Építésügyi Nyilvántartásba (OÉNY).

Milyen esetekben szükséges?

Milyen dokumentumok szükségesek hozzá?

Az épületfeltüntetés folyamata

Munkáinkat minden esetben teljes körű földhivatali ügyintézéssel vállaljuk.
További kérdéssel vagy megrendeléssel kapcsolatban keressen minket bizalommal.

Az épületfeltüntetés díjai (egy épület esetén)

Kapcsolódó jogszabályok